[itzul] Linea

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
As, Uzt 4, 13:18:39, CEST 2017

Egia da bitxitasun-inpresio bat ematen duela, baina "gauza"tik "gauzetan"
bada, edo "arroka"tik "arroketan", eta ez "gauzaetan" edo "arrokaetan",
orduan "línea"tik "lineetan" behar luke, ez?

Xabier

kbiguri , ItzuL-en bidez<itzul a bildua postaria.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko uztaila 4 13:14):