[itzul] Los residuos abandonados amanecen en el mar

pedromari agarralde a bildua gmail.com
Al, Uzt 24, 23:00:44, CEST 2017

Mediterraneo itsasoan agertuko dira abandonatutako hondakinak. Amanecer,
nire ustez, hori da testuinguru horretan, hots, ia igarri barik han,
itsasoan, agertzea  hondakinok. Baia, izango da beste eritxi hoberik...

Bittor Abarzuza<bittorbe a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
uztaila 24 18:05):