[itzul] Vender la moto

Lexikografia atala hiztegia a bildua labayru.eus
Al, Eka 5, 13:46:14, CEST 2017

Hemen LABAYRU HIZTEGI FRASEOLOGIKOAn "vender la moto" lokuzinoan batu
doguna, lagungarri izango jatzuelakoan:

https://hiztegia.labayru.eus/emaitza/ED/all/vender%2520la%2520moto%2520%255Ba%2520alguien%255D/2538789?locale=eu

Ondo izan.

 ZIORTZA EGUREN EREZUMA