[itzul] "Anhelo de libertad nacional de Euskadi"

Pedro Mari Etxezarraga agarralde a bildua gmail.com
Ast, Mar 16, 22:43:53, CET 2017

Beitu, Irati, Pedro Mari naiz, eta boteprontoan bialtzen dizkizut ohar
batzuk. Ez dut gehiago zehazteko astirik.

Eta barkatu atrebentzia, zeina batzuetan ez baita txarra.

Ondo izan,

Irati Maranon , ItzuL-en bidez<itzul a bildua postaria.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko martxoa 16 16:28):