[itzul] Vitoria-Gasteiz

Koldo Biguri kbiguri a bildua yahoo.es
Ast, Mar 23, 09:31:41, CET 2017

Familia askotan bezala: nire anaiak ez badu bere ohea egiten, nik ere ez! Koldo Biguri

      De: Ales Bengoetxea <Ales_Bengoetxea a bildua donostia.eus>
 Para: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
 Enviado: Jueves 23 de marzo de 2017 9:23
 Asunto: Re: [itzul] Vitoria-Gasteiz

Egunen batean gogoeta egin beharko genuke zertarako eta norainoko balioa duten gure izen ofizialek. Vitoria-Gasteiz. Euskal Herritik kanpo nonbait idatzita ikusten da? Eta han ez da ofiziala? Espainiako hedabideetan gaztelaniaz ari diren politikari, kirol esatari, eguraldiaren berriemale eta abarrei zenbatetan aditzen diegu "el equipo de Vitoria-Gasteiz" edo "el tiempo en Vitoria-Gasteiz" bezalakorik? Ederki asko ikasten dute "el equipo babazorro" eta halakoak esaten, baina Gasteiz esateko orduan ikaragarrizko amnesia sortzen zaie.
Izen ofizialak ez badu indarrik gaztelaniazko mundura iristeko, euskaldunok nekatu behar al dugu izen elebidun hori gure testuetan erabiltzen?

|  |
Ales Bengoetxea Telletxea
Euskara Zerbitzua - Hizkuntza normalizatzailea
Tel: 943 483759
www.donostiaeuskaraz.eus |

inaki irazabalbeitia ---22/03/2017 22:45:35---Euskarazko testu batean Gazteiz huts-hutsik nik uste. Itzuliz Itzulpen Zerbitzua<itzuliz a bildua outlook.com

Nork: inaki irazabalbeitia <inakixabier a bildua gmail.com>
Nori: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Data: 22/03/2017 22:45
Gaia: Re: [itzul] Vitoria-Gasteiz

Euskarazko testu batean Gazteiz huts-hutsik nik uste.

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua<itzuliz a bildua outlook.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko martxoa 22 19:32):
Kaixo. Zalantza sortu zait, hara: enpresa pribatu batek Gasteizen
ekitaldi publiko bat antolatu behar badu, non antolatuko du Gasteizen
ala Vitoria-Gasteizen?

Mila esker, aurrez

Joxemari