[itzul] PENDIENTE dontsua

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Mar 31, 10:58:24, CEST 2017

"Zerkizun" baino gardenagoa iruditzen zait "kizun" soila.
Eta, izen gisa erabiltzeari dagokionez, gogoan izan euskaraz askotarikoak
direla izen gisa erabiltzen ditugunak:

- "*gailu *berri hauek ez ditut ezagutzen".
- Haren begien *urdina*.
- "Euskal herriaren *luze-zabalean*"
- Arazoaren *nondik norakoak*.

Jose Agustin Arrieta<jaarrieta2 a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko martxoa 31 09:54):