[itzul] Hermanitas de los pobres

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ast, Maiatza 18, 12:01:47, CEST 2017

Eleiz kontuetan    aita kaputxinoak *Anaia Txiki Kaputxinoen Ordena*
https://eu.wikipedia.org/wiki/Anaia_Txiki_Kaputxinoen_Ordena ;
frantziskotarrak, https://eu.wikipedia.org/wiki/Frantziskotar*Anaia
Txikien Ordena.
*
Bide batez*, *Frantziskotarren linkean agertzen da
https://eu.wikipedia.org/wiki/Mixel_Garikoitz. baina ez zan
frantziskotarra,  Josulaguna, SJ, baino, berak sortukoa da
https://fr.wikipedia.org/wiki/Pr%C3%AAtres_du_Sacr%C3%A9-C%C5%93ur_de_J%C3%A9sus
*
*
Garikoitz.