[itzul] Literatura Unibertsala bilduma: Itzulpen-lehiaketarako deialdia

BERBA iratxe ormatza imatz iraberba a bildua gmail.com
Ost, Maiatza 31, 15:24:27, CEST 2017

Aupa, Mila:

Mesede bat eskatzeko natorkizu. Benedettiren lagina ezin dut pdf-tik
word-era pasatu. Arazoak ematen dizkit: ebaki eta itsatsi egiten dudanean,
wordean ez dira agertzen letrak, baizik eta numeroak, gidoiak-eta.

Bidali ahal didazu word formatuan?

Eskerrik asko aldez aurretik.

Egun ederra izan,

EIZIE<bulegoa a bildua eizie.eus> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko maiatza 29
13:28):

--
Iratxe Ormatza Imatz
BERBA hizkuntza-zerbitzua