[itzul] Literatura Unibertsala bilduma: Itzulpen-lehiaketarako deialdia

ainara maya ainaramaya a bildua gmail.com
Ost, Maiatza 31, 23:32:51, CEST 2017

nik ere word formatuan nahiko nuke Benedettirena...
mila esker

BERBA iratxe ormatza imatz<iraberba a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko maiatza 31 15:24):

--
*AINARA MAIA URROZ*
*Eliza karrika 10, 5. ezker*

*WHEREVER I GO, GO WITH ALL MY  HEART. WHEN A MAN LOVE A WOMAN, HE'LL DO
ALL FOR HER; WHEN A WOMAN LOVE A MAN, SHE'LL WAIT FOR HIM
FOREVER.../Edonora noala ere, bihotz osoz noa. Gizon batek emakume bat
maite duelarik, dena egiten du beragatik; emakume batek gizon bat maite
duelarik, beti itxarongo du gizona emakumeak...*
*Dena eman behar zaio aske den maitasunari*

*olerkari ameslaria*