[itzul] Marratxoaren erabileraz

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
Ast, Aza 9, 10:41:33, CET 2017

Egun on:

Jakin nahi nuke nola erabiltzen duzuen edo nola erabili behar den (baldin
eta araurik badago) marratxoa kasu jakin batean. Zehazki, jakin nahi dut ea
zuriunerik uzten duzuen marratxoaren aurretik eta atzetik honelakoetan:

*Mikaela Elizegi (Asteasu, 1869 - Donostia, 1967)*

(Alegia: jaiotza-lekua, jaiotza-urtea - heriotza-lekua, heriotza-urtea)

Bestalde, zuriunea sartzean, Word-ek automatikoki luzatzen du marratxoa,
eta tarteki-marra bihurtu (hemen ezin dut aldatu).

Beraz, bi galdera:
1. Zuriunea utzi behar da marratxoren aurretik eta ondotik?
2. Tarteki-marra erabili behar da halakoetan?

Eskerrik asko,

Amaia