[itzul] Marratxoaren erabileraz

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.eus
Ast, Aza 9, 11:23:16, CET 2017

Urte-bitarteak (adibidez: 1975-1978) idazteko marratxoa erabili ohi da
(zuriunerik gabe), beraz zuk dakarzun adibidean ere marratxoa erabiltzen
dugu, eta ez marra luzea. Wordek automatikoki egiten duen marra hori
guretzat minus (–) da (Alt+0150), tarteki-marra luzeagoa egiten dugu (—)
(Alt+0151).

Zuzenketa automatiko hori desaktiba dezakezu: Berrikusi > Hizkuntza >
hizkuntza-hobespenak > zuzenketa > zuzenketa automatikoaren aukerak >
ordeztu idatzi ahala marratxoak (--) marra luzearekin (–)

Zuriuneei dagokienez, ez dakit araurik dagoen, baina horrelakoetan
zuriunea uzten dugu (marratxoaren aurretik eta atzetik), zure adibidean
bezala: Mikaela Elizegi (Asteasu, 1869 - Donostia, 1967)