[itzul] Tocamientos y baboseos

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Urr 11, 11:07:53, CEST 2017

Zer esan nahi du zehazki “baboseo” horrek? Irain gisa behintzat, “baboso”k
ez du lerdearekin zerikusirik.

“Tocamientos” eta “baboseo” ez dira maila bereko hitzak. Lehena neutroa,
estandarra da, edozein lege- edo epai-testutan erabiltzeko modukoa.
“Baboseo”, argi dago ezetz, lagunartekoa dela. Bigarren testuinguru
horretarako, “tocamientos”entzat nik zeozer adierazgarriagoa bilatuko nuke
“ukitu” edo “ukitze” geza baino. Adibidez, “uki-mukiak”.

Xabier Aristegieta

<sayago.ja a bildua aju.ej-gv.es> erabiltzaileak hau idatzi du (2017 urr. 11, az.
(10:57)):