[itzul] Tocamientos y baboseos

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ost, Urr 11, 21:09:50, CEST 2017

Kontu oparoa, "baboseo" honena!

Telefonotik ari naiz, eta zaila egiten zait mezu-zaparrada osoari
begiratzea, baina, Bakartxo, nire ustez, "ukitzeak" egokiagoa da "zirriak"
baino, lehenengoak, nolabait, baimen barik egiten direlako, zirriak ez
bezala... Ala ez? Agian nire irudipena da hori, ez dakit...

Bestalde, ez dut uste "baboseo"a "hitz lizunak" direnik... Hitz lizunak
esan ahal dizkizu norbaitek, "babosoa/nazkantosoa/zantarra" izan gabe...

Azkenik, Koldo, RAEk jasotakoa baino, uste dut sexu-erasoen testuinguruan
aproposagoa dela Xabierrek botatakoa ("Persona aduladora, que quiere ser
gracioso para congraciarse o conseguir ser sexualmente atractiva (pero que
sólo consigue el efecto contrario). También persona que está
desesperadamente interesada en el sexo pero que, en la misma proporción,
carece de atractivo y produce rechazo"). Ez da ari "exceso de obsequio"
bati buruz, eraso bati buruz baizik.

Asteburu (luze) on!

Patricia