[itzul] inversión de impacto

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ast, Urr 19, 17:42:07, CEST 2017

Beste aukera bat, mailegua, hainbeste ez kargatzeko "eragin" gaixoa
(influencia, efecto, repercusión, impacto...).

---

Elhuyar:

inpaktu

eu > es

1  iz. [jaurtigailuarena] impacto

2  iz. impacto, efecto

ingurune-inpaktua: impacto ambiental

Googlen, 55,900 aldiz "inpaktua".

usua lasa urkiri , ItzuL-en bidez<itzul a bildua postaria.com> igorleak hau idatzi
zuen (2017(e)ko urria 19 01:43):