[itzul] Kontsulta zinpeko itzultzaileen zerrendaz

Sara Muniozguren Ortiz sara a bildua deusto.es
Ost, Urr 25, 11:40:33, CEST 2017

> Kaixo, Mila, aspaldiko:

Gaur konturatu naiz ez naizela ageri zinpeko itzultzaileen zerrendan.
Badakizu zergatik izan litekeen?

Eskerrik asko

Sara

*Sara Muniozguren Ortiz*
Zinpeko itzultzailea / Traductora jurada ES-EU, EU-ES

Tel. 617384967
sara a bildua deusto.es