[itzul] Euskaldunen ahotsa grabatuko dute software baterako

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ast, Ira 7, 22:53:28, CEST 2017

Kaixo:

Lan eskaintzatxo honen berri izan dut. Appen izeneko australiar enpresa
bat ahots ezagutza egiten duen software baterako, euskaldunen ahotsa
grabatuko du. 12 euro inguru ordaintzen dituzte PayPal bitartez ordu bat
irauten duela esaten duten lanagatik (Internet bidez 600 ahots sarrera
grabatzeagatik).

Agian, hemengo norbaitek interesa izan dezakeela pentsatu dut:
https://appen.formstack.com/forms/eoi_euesq317

Ondo izan,

--
Txopi.