[itzul] Aurreikusi=aurrez ikusi

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Ira 20, 14:40:21, CEST 2017

Zuk erakusgarri modura wikilenguatiko testu bat txertatu duzu, eta bertan
esaten da "prever penas de prisión" eta "prever medidas" esaldietan
esanahia ezberdina duela "prever" aditzak.

Nik galdetu dut ea zein den desberdintasun hori, ez dudalako ikusten.

Eta zuk zure erantzunerako aukeratu dituzu "delito ecológico" eta "multa",
ez "penas de prisión" eta "medidas".

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER<larrinaga_asier a bildua eitb.eus> igorleak hau idatzi
zuen (2017(e)ko iraila 20 14:33):