[itzul] ER: Bada modurik Euskalbar zuzenean kontsultatzeko Wordfastetik?

EGIA GOIENETXEA, Gotzon gegia a bildua gipuzkoa.eus
Ost, Api 4, 13:24:17, CEST 2018

Firefox-en gaur egun Euskalbarrek daukan konfigurazioa ikusita, ez dut uste orain dela 8 urteko formula horrek ongi funtzionatuko duenik.

Bulegotik kanpo nabil orain, ezin ditut sareko konfigurazio parametro guztiak kontrolpean izan, baina egin dudan proban ez dut emaitzarik lortu.

Arazo bat, beste gehiago ez badago, 3. puntuan dago:

3. Erdiko Keys botoia sakatu, eta agertzen den leihotxoan kopiatu hau:
Firefox;^%s{pause}{SearchWord}+{Enter}

Euskalbar zaharrean, gogoan izango duzuenez, kurtsorea Euskalbarren kontsulta kutxa barrura eramateko Alt+s sakatzea aski zen; horixe da, hain zuen ere, 3. urrats horrek irudikatzen zuena.

Oraingo Euskalbarren hori ezinezkoa da: ikonoaren gainean klikatu beharra dago saguarekin, nahitaez, kontsulta leihoa zabaltzeko, eta, hala ere, kurtsorea ez doa kutxa barrura Alt+s sakatuta.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus

Saiatu zara Gotzonek emandakoaren arabera egiten? Oraintxe ezin dut laneko ordenagailuan saiatu.

https://postaria.com/pipermail/itzul/2010-May/016451.html

Karlos del Olmo
karlos_del_olmo a bildua donostia.eus
943483474