[itzul] MUGIMENDU ZAKAR/ Movimiento grosero

Iñaki Lopez de Luzuriaga inaki.luzuriaga a bildua gmail.com
Ast, Api 5, 12:18:18, CEST 2018

Behin baino gehiagotan itzuli izan dut. "Larri" erabili dut. "Gatz larria /
xehea" da atzean dagoen irudia. "Larria" da oinarrizko mugimendu guztiak,
Patxi Petrirenak adierazitakoaren haritik, eta xeheak konplexuagoak direnak
(adibidez, behatzak ataza konplexuetarako erabiltzea), zentzumenen arteko
koordinazioa eta sinkronizazioa eskatzen dutenak (beharbada norbaitek
argitu dezake detaile gehiagorekin...). Ondo segi

Iñaki