[itzul] El fin justifica los medios...

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Lar, Api 7, 16:50:05, CEST 2018

A, eta ironia(txoa) ez da "erredikulizatu nahia", baliabide estilistiko
arrunt bat baizik. Irrigarri sentitzea (edota dena pertsonalki hartzea),
berriz, norberaren kontua da.

Xabier Aristegieta<allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko apirilaren 7(a) 05:53):