[itzul] El fin justifica los medios...

godofredo a texla39 a bildua gmail.com
Lar, Api 7, 19:36:36, CEST 2018

Lagunok, ez dakit zer dagoen "eztabaidatxo" honen azpian, baina berriro
diot, batere gibelasmorik gabe bota nuen nire bost xentimokoa, lagungarri
gerta lekiokeelakoan, eta ez jakinki, nolabaiteko ordaina eskatu barik,
jatorrizko espainierazkoa (edo europar ereduzkoa) hitzez hitz aldatzea zela
kontua. Leizarraga, Sarakoak eta enparauak aski eskolatuak ziren, noski,
goratzen gaituzten diganteak, baina hogeigarren mendekoak ere eskolaren
batean ibili gara, eta Basarten ibilitakoak ere baziren euskaldun txukunak.
Laguntzeko txoko estimatua da hau, eta ez dezagun nahas, mesedez. Eskua
duen inork nire aurreko mezua ezabatuko balu, biziki eskertuko nioke.