[itzul] Haurrentzako euskal herri-kanta sexistarik?

AINARA MAYA URROZ AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus
As, Api 17, 08:52:16, CEST 2018

Loa loa txuntxulunberde lo-kanta nahikoa sexista iruditzen zait, nahiz eta abesti goxoa eta doinu polita ukan…

[Irudia1]
ITURRI ZAHARRAK UR(TE) BERRI ONA
UR GOIENA UR BARRENA
URTE BERRI ONA!
ELUR URTE ZORION URTE?

Ainara Maya Urroz
Euskara teknikaria
Euskara zerbitzua - Pertsonala
Debabarrena ESI / OSI Debabarrena
Mendarozabal auzoa z/g
20850 Mendaro (Gipuzkoa)
: 943 032911/ 830911)
AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus<mailto:AINARA.MAYAURROZ a bildua osakidetza.eus>
EUSKERA.OSIDEBABARRENA a bildua osakidetza.eus<mailto:EUSKERA.OSIDEBABARRENA a bildua osakidetza.eus>

Gizon edo emakume bati ezagutzen duen Hizkuntza batean hitz egiten badiozu, bere ulermenera iritsiko zara; bere hizkuntzan hitz egiten badiozu, ordea, bere bihotzera.
(Nelson Mandela)