[itzul] Gurasoak/amak/aitak

Arrate Unzueta arrate.unzueta a bildua gmail.com
As, Api 24, 15:26:22, CEST 2018

Egun on:

Zalantza bat sortu zait "guraso" hitzaren inguruan. Bi emakumez osatutako
bikote batek seme-alabaren bat badute, umeen amak ala gurasoak dira?

Elhuyarrek horrela dakar:

Gurasoak:

1  *iz.* (pl.) padres, el padre y la madre

*gurasoen baimenik gabe*: sin permiso de los padres

*gurasoengandik seme-alabengana*: de padres a hijos

eta jagoneten honako hau agertzen da:

- *guraso 1* izena, plurala. Aita eta ama, aita-amak. *Gure lehen guraso
Adam eta Eba.*
- *guraso 2* izena. Aita edo ama, eta, bereziki, aita. *Adam gure
lehenbiziko gurasoa.*

Definizio horietan aita oso markatuta ikusten dut... agian oker nabil, zer
deritzozue?

Ama biren gutun bat itzuli behar dut eta ez nuke hanka-sartzerik egin nahi.

Eskerrik asko,