[itzul] Bilboko Zorrotza auzoa

Nuria Fdz. de Arroiabe Aranburuzabala narroiabe a bildua gmail.com
As, Abe 4, 16:21:57, CET 2018

Arratsalde on, Oskar (aspaldiko):

Gasteizko Mendizorrotzarena, nik dakidala, ez da artikulua, beheko
zerrendan ikusten denez...

*Gasteizko auzo nagusiak.* Abetxuku (Abetxuko*), Adurtza, Alde Zaharra
(-a), Anglo-Vasco, Arana (-a), Aranbizkarra (-a), Arantzabela,
Aretxabaleta-Gardelegi, Ariznabarra, Arriaga-Lakua, Babesgabetuak (-ak)
(Desamparados*), Done Jakue (Santiago*), Ehari-Gobeu (Ali-Gobeo*),
Ekialdeko Nekazaritza Eremua (-a), Errekaleor, Errota edo Koroatzea (-a)
(Coronacion*), Gatzalbide (Gazalbide*), Hego-mendebaldeko Nekazaritza
Eremua (-a), Ipar-mendebaldeko Nekazaritza Eremua (-a), Judimendi, Lovaina,
Mendizorrotza, Pilar, Salburua (-a), San Kristobal (San Cristobal*), San
Martin, Santa Luzia, Santsomendi (Sansomendi*), Txagorritxu, Zabalgana
(-a), Zabalgunea (-a), Zaramaga.
<https://www.berria.eus/estiloliburua/hiztegia/G#7668>
Ondo segi!!!!

Nuria

Hau idatzi du oskar arana (oskar.arana a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2018 abe.
4, ar. (15:22)):