[itzul] Itzulpengintzaren itzulinguruak

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Al, Abe 10, 14:27:57, CET 2018

Ez dakit dagoeneko baden halakorik, baina neure arterako pentsatzen egon
nintzen aurki euskara hutsezko liburuen denda irekitzeko moduan izango
garela, produkzioa ikusirik. Ez dakit hori soluzioa izango ote litzatekeen
euskarazko liburuak agerianago egon daitezen liburudendetan...

Hau idatzi du Irizar Apaolaza, Ander (Euskarabidea) (
ander.irizar.apaolaza a bildua navarra.es) erabiltzaileak (2018 abe. 10, al.
(09:20)):

--
*Oskar Arana Ibabe*