[itzul] lengua vehicular

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
Ast, Ots 15, 16:07:22, CET 2018

Mila esker Alberto azalpen guztiengatik. Hezkuntza-alorreko testu bat da.

Inaki

Alberto Martínez de la Cuadra<albertomartinezdelacuadra a bildua gmail.com> igorleak
hau idatzi zuen (2018(e)ko otsailaren 15(a) 13:55):