[itzul] Puyo del Castillón

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.eus
Or, Ots 16, 12:32:22, CET 2018

> Zangozan dago, eta hori berreskuratzeko proiektu bat aurkeztu dute.
> Interneten bila ibili naiz, baina erreferentzia baino ez dut topatu
> (izena bera, ez besterik).

Ahaztu zait aipatzea, aurreko mezuan, /Puyo/ horren kontua. Frantziako
Pirinio aldean ezagun diren /Puy/ horien adiera bera da, latinezko
/podium/ hitzetik eratorriak biak. Muinoa edo mendixka, alegia.

Wikipediak definizio hau eman dute frantsesez:

    Le terme *puy *(prononcé [pɥi]) est notamment un appellatif
    toponymique qui désigne, dans le sud de la France principalement, un
    lieu élevé, un sommet montagneux, et par extension un village perché.
    https://fr.wikipedia.org/wiki/Puy

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus