[itzul] Puyo del Castillón

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua outlook.com
Or, Ots 16, 12:42:44, CET 2018

Mila esker Gotzon, azalpen guztiengatik.

Izan ongi

Joxemari

16/02/2018 12:32(e)an, Gotzon Egia igorleak idatzi zuen:

Zangozan dago, eta hori berreskuratzeko proiektu bat aurkeztu dute. Interneten bila ibili naiz, baina erreferentzia baino ez dut topatu (izena bera, ez besterik).

Ahaztu zait aipatzea, aurreko mezuan, Puyo horren kontua. Frantziako Pirinio aldean ezagun diren Puy horien adiera bera da, latinezko podium hitzetik eratorriak biak. Muinoa edo mendixka, alegia.

Wikipediak definizio hau eman dute frantsesez:

Le terme puy (prononcé [pɥi]) est notamment un appellatif toponymique qui désigne, dans le sud de la France principalement, un lieu élevé, un sommet montagneux, et par extension un village perché.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Puy

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus<mailto:gegia a bildua gipuzkoa.eus>