[itzul] Kindlerako liburuak

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.eus
Or, Uzt 6, 13:35:43, CEST 2018

Jakitun zaudete Amazonek liburu piloa eskaintzen duela euskaraz Kindlerako? Harrigarri egin zait, baina are harrigarriagoa horietako asko erotikoak izatea. Ezin jakin-minari eutsi, eta bat jaitsi dut.

Tituluetatik, itzulpen automatikoak zirela susmatu dut, baina testuak garbi erakusten du hala direla. Zelan izan liteke hori? Beharbada, EIZIEk zerbait esan beharko luke.

Asier Larrinaga Larrazabal

[cid:image001.jpg a bildua 01D4152E.3CDC0C80]
        [http://www.eitb.eus/multimedia/banner_emails/banner_emails_ezkerra.jpg] <http://www.eitb.eus/link-banner-email-ezkerra/>       [http://www.eitb.eus/multimedia/banner_emails/banner_emails_eskuma.jpg] <http://www.eitb.eus/link-banner-email-eskuma/>