[itzul] Kindlerako liburuak

kbiguri kbiguri a bildua yahoo.es
Or, Uzt 6, 13:57:15, CEST 2018

Oker ez banago, trufa ezagun bat da: autoeditutako liburuak ere jartzen ditu salgai Amazonek, eta hortik aprobetxatzen dira lixto batzuk, Amazoni ateratzeko dirua. Hemen duzue horri buruzko informazio apur bat:

https://m.xataka.com/literatura-comics-y-juegos/asi-enganan-algunos-autores-al-sistema-de-pago-por-pagina-leida-de-amazon-kindle-unlimited/amp

Koldo Biguri