[itzul] La madre que nos parió

godofredo a texla39 a bildua gmail.com
Ost, Uzt 18, 22:03:37, CEST 2018

Kontua astakiloa izatea baldin bada, "gora gure ama guztien morkotsak!".
Zugaztietan baino astakiloagoak diren alboko herrian jaiotako baten seme
batek egindako proposamena denez gero, ez txartzat hartu. Gainera, gure
aita lau urterekin joan zen Zugaztietara bizitzen, hortaz badakit
astakilotasun genero hori zer den.