[itzul] cantar las comandas

Bittor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Lar, Uzt 28, 18:41:23, CEST 2018

Zenbait tabenatan aritu nintzenlan egiten eta gutxitan entzun nuen hitza,
komandaz ari naiz; batez ere jatetxeetan ezaguna da eta frantsesetik dator.
Nik komanda kantatzea esanen nuke Edortak aipatu duen bezala.

Bitor

Edorta Agirre<agirredort a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
uztailaren 26(a) 12:42):