[itzul] Quesito

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
Al, Eka 4, 08:15:58, CEST 2018

Egun on:

Fernando, *gazta-xixter* izango da, ezta? *-ka* hori ez al da atzizkia?

Ongi izan.

Rey Escalera, Fernando (Euskarabidea)<fernando.rey.escalera a bildua cfnavarra.es>
igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko ekainaren 4(a) 07:48):