[itzul] BOEko 39/2015 eta 40/2105 legeak eta Glosario Konparatua, IVAPen webgunean

Miren Agurtzane Mallona Legarreta agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Ast, Mar 1, 14:20:28, CET 2018

Eskerrik asko, Manu! Oso baliagarriaizango zaigula uste dut.

Besarkada bero bat.

Agurtzane

IVAP, IZO - Informazioa<info_izo a bildua ivap.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko otsailaren 28(a) 14:09):

--

*Agurtzane Mallona*
Itzultzailea / Itzulpen eta Laguntza Zerbitzua