[itzul] Rochapea

Errea Cleix Inma i.errea a bildua pamplona.es
Al, Mar 12, 09:59:19, CET 2018

Egun on guztiei:
Izen ofiziala Arrotxapea da, eta kasu-marka batzuk eransteko orduan, a desargertzen da (a ez baitu berezkoa):
- Arrotxapea, Arrotxapean
- Baina Arrotxapeko, Arrotxapetik….
Hala geratu zen finkatuta 1998ko Toponimia Batzordean (Iruñeko Udalean).
Izan ongi,

Inma Errea
Iruñeko Udaleko Euskara Zerbitzuko burua
Jefa del Servicio de Euskera (Ayuntamiento de Pamplona)
i.errea a bildua pamplona.es<mailto:i.errea a bildua pamplona.es>
euskarazerbitzua a bildua pamplona.es
948 420 979
Extensión interna – Barne-luzapena: 9534

De: kbiguri , ItzuL-en bidez [mailto:itzul a bildua postaria.com]
Enviado el: jueves, 08 de marzo de 2018 15:24
Para: Amaia Lasheras; ItzuL
CC: kbiguri
Asunto: Re: [itzul] Rochapea

http://arrotxapea.blogspot.com.es/2011/02/arrotxapea-ala-errotxapea-rotxapea.html?m=1

Koldo Biguri

El 8 mar 2018, a las 14:14, Amaia Lasheras, ItzuL-en bidez <itzul a bildua postaria.com<mailto:itzul a bildua postaria.com>> escribió:
Arratsalde on:

Izen horren euskarazko bi aldaera ezagutu ditut: Errotxapea eta Arrotxapea. Eta uste nuen ofiziala Arrotxapea zela. Iruñeko karteletan hala ikusten da gaur egun. Hala ere, gaur, Larrotxapea ere aurkitu dut webgune batzuetan, eta harrituta gelditu naiz.
Orain dela urte batzuk, onomastikan oso aditua den pertsona batek esan zidan susmoa zuela Larrutxapea edo horrelako zerbait izan zitekeela "Rochapea" izenaren jatorria. Ez dakit hortik datorren Larrotxapea bertsio hori...

Norbaitek badaki nondik datorren Larrotxapea "berri" hori eta zenbateko hedadura izan dezakeen gaur egun?

Eskerrik asko.

Amaia

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Libre de virus. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>