[itzul] Rebotica

Bittor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Ast, Mar 29, 09:55:29, CEST 2018

Dendako atzealdea esaten zaio. Edozein delarik ere, farmatziaren historian,
"rebotica" horrek izan duen garrantziaz idatzi dute zenbait idazlek:

https://www.ellibrepensador.com/2009/11/15/tertulias-de-rebotica/

Izkutuko solasak izanten ziren eta intelektualak biltzen omen ziren
konspiratzeko asmoz zenbait momentu historikotan. Biltegia izateaz gain,
erdaraz hitzak berez badu bere kutsu historikoa. Baina, gauza bera gertatu
da historian zehar liburudendetan, adibidez, eta beste hainbat tokitan,
toki horietako atzekaldean biltzen baitziren disidenteak eta iraultzaileak
libreki solas egiteko. Erdaraz ere, gorde da antzeko zentsua:* habrá que
conocer qué hay en la trastienda del asunto*: arazoaren atzean zer dagoen
jakin beharko da.

Beraz, nik "atze" paratuko nioke.

Ongi izan, Bitor Abarzuza

Rakel Kareaga<rkrkareaga6 a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
martxoaren 28(a) 20:49):