[itzul] Wordfast eta zuzentzaile ortografikoa

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua outlook.com
Ast, Maiatza 24, 10:26:57, CEST 2018

Konponduta. Akatsa nirea izan zen. 64 biteko bertsioa instalatu nuen, ordenagailuak 64 biteko konfigurazioa baitu. Word-ek, ordea, 32 biteko konfigurazioa dauka, eta horregatik ez zebilen.

Mila esker denoi.

Joxemari

23/05/2018 11:45(e)an, Gotzon Egia igorleak idatzi zuen:

Word-en tresnak atalean, eta horren barruan ortografia eta gramatika atalean, 'ortografiari' dagokionez aktiba eta desaktiba ditzaket aukerak, baina gramatika atalean ez dit ezer aldatzen uzten. Ez dakit hori ote den.

Uste dut arazoa itzulpen memoriaren kodeetan egon daitekeela. Badaezpada, begiratu Wordfasteko kontrol panelean, TM fitxan, eskuin-behealdean, ea zer dioen Source language: eta Target language: ataletan.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus<mailto:gegia a bildua gipuzkoa.eus>