[itzul] Frame

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Maiatza 25, 19:07:10, CEST 2018

Kaixo:

ZTHn "Zinema-, telebista- edo bideo-sistema batean bistaratzen den irudi
oso bakoitza" izendatzeko "irudi" eta "fotograma" onartzen dute
Telekomunikazio arloan:
https://zthiztegia.elhuyar.eus/terminoa/en/frame

"marko", Informatika arloan bakarrik aipatzen da, HTML orri baten zatiez
hitz egiteko. Egia da, web garatzaileok horrela izendatzen ditugu
web-orrien zati berezi batzuk, baina kasu honetan kontu guztiz desberdin
bati buruz ari gara.

Nik "200 IRUDI segundoko" itzuliko nuke.

Ondo izan,
Txopi.

25.05.2018 18:20-ean, Iñaki Lopez de Luzuriaga idatzi zuen: