[itzul] El arte de acompaņar

Jabier Zabaleta euskara a bildua orio.eus
Ast, Aza 22, 08:54:02, CET 2018

Eskerrik asko guztioi zuen proposamenengatik. Baliabide ederra da foro hau :-)

Zuenak ikusita, zalantzan egon naiz, ‘lagun egitearen artea’, ‘ondoan izatearen artea' edo aipatu ez duzuen baina gerora bururatu zaidan ‘konpainia egitearen artea’ erabili.

Iruditu zait batez besteko oriotarrak oso natural ulertuko duela ‘konpainia egitearen artea’ eta, nolabait, ‘ondoan izatea’ baino ekintza aktiboagoa irudikatzen duela (egin vs izan); beraz, horixe proposatu diet galdera egin zidatenei. Gurean, behintzat, ‘konpainia egin’ oso erabilia da eta, testuinguru horretan, ondo ulertuko da.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta
Orioko Udaleko euskara teknikaria
euskara a bildua orio.eus