[itzul] amor no correspondido

Gilen Mejuto gilentxo a bildua gmail.com
Al, Abu 12, 10:58:23, CEST 2019

Aupa, Amaia:

Beste aukera bat izan liteke "ordain(ik) gabeko maitasun", edo are
"maitasun ordaingabe". Ildo horretatik doaz OEHko adibide hauek:

Zuk badakizu [haurrak] maite ditutzula, bainan etzare segur ordainaz. Hb
Egia 94.
Nere maitasun onek / falta du ordańa. Bil 63.

Diez de Ultzurrun, Periko <ultzu a bildua parlamento.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2019 abu. 12, Asl 09:24):