[itzul] Honen izena/deiturak euskeraz?

Juan Luis Zabala jaulis62 a bildua gmail.com
Al, Abu 12, 19:02:28, CEST 2019

Hortaz, ados. Ez nuen uste "esponja" onartuta zegoenik *Euskaltzaindiaremn
Hiztegia*ren arabera, horrek nahastu nau. Baina halaxe da, bai:

https://www.euskaltzaindia.eus/index.php?sarrera=esponja&antzekoak=ez&option=com_hiztegianbilatu&view=frontpage&layout=aurreratua&Itemid=410&lang=eu&bila=bai