[itzul] Honen izena/deiturak euskeraz?

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.eus
Al, Abu 12, 16:12:58, CEST 2019

Benetan al da aldrebesa?
Jatorrizko izena *SpongeBob SquarePants* da. Gaztelaniaz, *Bob Esponja*,
frantsesez* Bob l'éponge*, katalanez *Bob Esponja*, portugesez *Bob Esponja
Calça Quadrada*.
Inguruko hizkuntzetan (eta, batez ere, gaztelaniaz eta frantsesez) egokitu
dutela kontuan hartuta, euskaraz ere egokitzea ez da harrigarria, nik uste.
Eragozpena *esponja* hitza hautatzeagatik eta *belaki *hitza ez
hautatzeagatik bada, gustu-kontua izan liteke, baina *esponja *euskal hitza
da, *Euskaltzaindiaren Hiztegi*aren arabera.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
ITZULPENAK, ZUZENKETAK ETA TREBAKUNTZA

[image: https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa]
<https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa>
<https://twitter.com/elhuyarhizk>
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>
<https://es-es.facebook.com/elhuyar.fundazioa>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/negozio-unitatea/hizkuntza-eta-teknologia>
*a.mujika a bildua elhuyar.eus* <a.mujika a bildua elhuyar.eus>
Tel.: 943363040 | luzp.: 217

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

<http://www.elhuyar.eus> <http://www.elhuyar.eus>*www.elhuyar.eus
<http://www.elhuyar.eus/> *

<http://hiztegiak.elhuyar.eus/bazkidetza> <http://www.elhuyar.eus/>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/laguntzaileak/elhuyarkide-izan>
Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.