[itzul] Arazoa Chromerako Xuxenekin

Saroi Jauregi Aiestaran s.jauregi a bildua elhuyar.eus
As, Ots 26, 10:54:59, CET 2019

Kaixo, Ane:
Oraintxe bideratuko diet zure arazoaren berri Xuxenen arduradunei, eta
jarriko dira zurekin harremanetan.

*Saroi Jauregi Aiestaran *
KOMUNIKAZIO-ARDURADUNA
[image: https://es.linkedin.com/pub/josu-aztiria/23/644/87b]
<https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa>
<https://twitter.com/elhuyarhizk>
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>
<https://es-es.facebook.com/elhuyar.fundazioa>
*s.jauregi a bildua elhuyar.eus* <s.jauregi a bildua elhuyar.eus>
Tel.: 943363040 | luzp.: 214

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus/>

<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/laguntzaileak/elhuyarkide-izan>
Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.