[itzul] banqueo de forjado

Ana Martin ana a bildua emun.eus
Ast, Urt 10, 09:44:32, CET 2019

Egun on!
Galdetu nion bezeroari testuingurua emateko, terminoen zerrenda huts bat
bidali zidan eta, baina ez dit erantzuten, horregatik ez diot hari honi
erantzun!
Dena dela, banqueo hori, zapaldaren bidetik egitea egoki iruditzen zaizue?

Mezu hau jaso duzu <artxiola a bildua gmail.com> helbidetik (2019 urt. 8, ar.
(16:28)):