[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 176 bilduma, 4. zenbakia

PATRICIA JORGE PJORGE a bildua basauri.eus
Or, Urt 11, 07:19:48, CET 2019

Eskerrik asko, Martin.

Izen arrunta zen, bai; eta Jakobaren proposamenari jarraitu nion nik ere.

Asteburu on!

Patricia Jorge Kuartango
Basauriko Udala
Euskara Atala
Itzultzailea eta euskara teknikaria
euskara a bildua basauri.eus I<mailto:euskara a bildua basauri.eus%20I> pjorge a bildua basauri.eus<mailto:pjorge a bildua basauri.eus>
94 466 63 12

Date: Thu, 10 Jan 2019 07:58:50 +0000
From: Rezola Clemente, Martín <martin-rezola a bildua ivap.eus>
To: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Subject: Re: [itzul] Erizón

Plazido Muxikak "erizón" basa-jats eman zuen (baina jats, iatz, isats..., Cytisus, Retama eta antzeko generoetako zuhaixkei esan izan zaie).

Nik ez nuke "moja-kuxina" erabiliko. Hori -gaztelaniaz- beste landare baterako erabili izan da nagusiki: Erinacea anthyllis.

Jakoba Errekondoren proposamena aukeratuko nuke, baldin izen arrunta jarri beharra badago.

[image002]

Martin Rezola Clemente
IZO
945017655
http://www.ivap.euskadi.eus<http://www.ivap.euskadi.eus/>
mailto: martin-rezola a bildua ivap.eus
© 2011 Eusko Jaurlaritza - Gobierno Vasco