[itzul] ER: orejetas

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
Al, Urt 14, 09:39:48, CET 2019

Bestetik, Euskaltzaindiaren hiztegiak hirugarren adieran hauxe jasotzen du:

*3* iz. Zernahi gauzatan, belarri itxura duen zatia. *Kirten eta belarri
gabeko pitxerrak. Goldearen belarriak*.

Beraz, Gotzonek dioen bezala 'belarri' egokia irutzen zait

Hau idatzi du EGIA GOIENETXEA, Gotzon (gegia a bildua gipuzkoa.eus) erabiltzaileak
(2019 urt. 13, ig. (11:00)):