[itzul] El árbol de tu vida

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.eus
Al, Urt 14, 16:38:41, CET 2019

Jatorri mitologikoa du kontzeptuak, eta Darwinek berreskuratu zuen bere
teoria azaltzeko. Nazioarteko kontzeptua da:
en* tree of life / *fr* arbre de vie / *es* árbol de la vida /* ca
* arbre da vida*

Badirudi modu literalean euskaratzekoa dela: <*bizitzaren zuhaitza/arbola*>,
eta berehala ikusten da *bizitzaren zuhaitza* nahiko erabili dela. Horri
posesiboa jartzea (*zure*) litzateke kontua. Uste dut ez dela komeni
literaltasunetik ateratzea, jatorrian nazioarteko kontzeptu hori baldin
badago.

*Alfontso Mujika Etxeberria*
ITZULPENAK, ZUZENKETAK ETA TREBAKUNTZA

[image: https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa]
<https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa>
<https://twitter.com/elhuyarhizk>
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>
<https://es-es.facebook.com/elhuyar.fundazioa>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/negozio-unitatea/hizkuntza-eta-teknologia>
*a.mujika a bildua elhuyar.eus* <a.mujika a bildua elhuyar.eus>
Tel.: 943363040 | luzp.: 217

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

<http://www.elhuyar.eus> <http://www.elhuyar.eus>*www.elhuyar.eus
<http://www.elhuyar.eus/> *

<http://hiztegiak.elhuyar.eus/bazkidetza> <http://www.elhuyar.eus/>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/laguntzaileak/elhuyarkide-izan>
Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.