[itzul] Garakalde

Joxe Mari Berasategi Zurutuza jxmbezu a bildua gmail.com
Ost, Urt 30, 23:09:01, CET 2019

Gabon, Josu:

Zegaman bazaudek  bi baserri behintzat izenean "GARAKO" dutenak: GARAKOA
eta ETXEBERRIGARAKOA.

Hire herrikide Jose Luis Ugartek egin zian zerrenda bat: Zegamako etxeen
izenak.

Honela agertzen duk hizpide duguna:

izen normalizatua / gaur egungo ahoskera / Jose Luis Ugartek aztertutako
dokumentazioan lehen aldiz noiz aipatzen den / historian zehar izan
dituen adierakideak edo beste izen batzuk

GARAKOA / gaakoa / 1788 / Garaialde, Garakalde

Ezertarako balio baldin badik...

Segi bizkor,

Joxe Mari Berasategi
Gasteiz

29/01/2019 20:31(e)an, Jesus Zabaleta igorleak idatzi zuen: