[itzul] Txomineneko?

Juan Luis Zabala jaulis62 a bildua gmail.com
As, Uzt 23, 09:48:10, CEST 2019

Ondo dago jakitea.

Nik, Interneten han eta hemen begitratu ondren, *Txomin Enea / Txomin Eneko
/ Txomin Enera* hautatu nuen (*Txistu eta biok* nobelarako) , Ramon
Saizarbitoriaren *Martutene* nobelako *Txominenea / Txomineneko /
Txominenera* baztertuta.

Baina, tira, aurrerantzean *Txomiñenea, Txomiñeneko / Txomiñenera*
erabiltzeko ez daukat batere arazorik, hala erabaki baldin bada.

Eskerrik asko,

Juan Luis Zabala
jaulis62 a bildua gmail.com
619578073