[itzul] Sin perjuicio de

fernando.rey a bildua unavarra.es fernando.rey a bildua unavarra.es
As, Uzt 23, 21:31:16, CEST 2019

Irudipena dut "-ren kalterik gabe" esamoldea, asko zabaldu bada ere, ez
dela oso gardena.
Nik, ahal dela behintzat, nahiago izaten dut beste egitura batez baliatu.
EZ DA ERAGOZPEN IZANEN ….-TZEKO.

Gerta litekeen (eragin lezakeen) edozein kalte edo beste edozein arrazoi
ez da eragozpen izanen …...teko.

Fernando Rey